fredag 2. desember 2011

WoW: Transmogrification Firelands settet

Ja, så har jeg funnet ut hvordan Paladinen min skulle se ut, det har tatt lang tid, og det har vært mye leting etter inspirasjon. Endte opp med at jeg kikket på utstyret jeg hadde nå, men ønske om å beholde sverdet som "main piece" i antrekket. Sverdet mitt har noe som ser ut som blå gaffateip på seg, og glimter med grønt, og har blader rundt seg (på grunn av Mending enchanten), så da tenkte jeg hvorfor ikke kjøre på med Fel Iron?

Her er resultatet.







Fel Iron Breastplate

Fel Iron Pants

Fel Iron Gloves

Pyrelord Greaves (men de synes ikke på Draeneis)

Girdle of the indomitable flame

Elementium Earthguard

Unbreakable Guardian

Sunburnt Pauldrons Men planlegger å få noen bedre her..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?