torsdag 1. desember 2011

WoW: 4.3 er LIVE

Hei Hei folkens, nå har det sannelig skjedd. Patch 4.3 er endelig her, jeg har testet, og løpt, kjøpt og solgt, og syns dette er kanskje en av de kuleste patchene hittill.



Her er et bilde av Void Storage.



End Time Dungeons gjør alle som kommer inn dit, til en annen race en det de gikk inn som. Her har min Dverge healer, blitt gjort om til en Night Elf.



Min første Transmogrfication. tok min gamle lvl 70 pvp headslot og brukte den, over Collar Of Bones, som ikke var så fin. Nå ser gearet mitt flott ut igjen.


Det eneste som er litt skuffende, er Raid Finder, som ikke var like kul som jeg hadde håpet på. Den var klumsete, og man kan ikke queue for Dungeons mens man venter, eller dærlig mye annet enn å bare henge der. Teit.

Lurer du på hvordan du skal matche green items, for å få et "sett", eller lurer på hva mer spennende som finnes av antrekk, hopp over hit.
Transmogrification Sets
Addon som hjelper å finne det du mangler


Eller er du en av dem som venter på Darkmoon Faire Isle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?