torsdag 17. september 2009

Plutselig ser man en gammel bekjent.. på tv?!


Jeg holdt på med klesvasken, og tven står på i bakgrunnen.
Det er NRK med "Den Norske Humor".

Jeg sitter å ser på en stund, får bare med meg siste del av programmet. De viser tilbakeblikk over de som har vært på scenen den dagen, og plutselig ser jeg en jeg gikk på skole med.


Etter at programmet er ferdig løper jeg over til dataen min, og sjekker opp på webzzen.
Sannelig, ca midt på siden står det "Ambra og Petter SHOW #2"

Jeg gikk på skole med Petter, på Dahlske Videregående Skole, for noen år siden.

Han har alltid vært en morroklump, go ønsker han lykke til videre, selv om han ikke ble finalist i programmet. Følge med på YouTube for mer morro.http://www.youtube.com/watch?v=jd2kzGazAt4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?