tirsdag 14. januar 2014

World of Warcraft Medley

De siste månedene har jeg hatt World Of Warcraft-pause. Jeg har spilt mer eller mindre siden Beta, og jeg har begynt å føle på det, at jeg kanskje har spilt litt for lenge.
Folk har kommet, og gått.
Verden er mer eller mindre det samme, og jeg sitter på alt for mange max lvl karakterer til at jeg får den herlige nybegynner følelsen, og mestring er kun målt i hvor fort du hakker i stykker nytt "content".
I over et halvt år var jeg på topp 10 listen over priest healers, og pala tanks. Det var på tide å gjøre noe. Det kunne bare ikke forsette slikt.

Så jeg tok en pause, kanskje dra jeg ikke tilbake til spillet, kanskje logger jeg på nå og da for å sjekke til folk og nye expac. Tiden vil vise.

Jeg fikk i allefall en herlig nostalgisk følelse da denne landet i feeden min i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?