onsdag 4. februar 2015

Tiden i Spania

Dere som følger med på G+ husker sikkert at jeg var i Spania i sommer. Jeg hadde et 3 måneders oppdrag som spilltester for Electronic Arts.
I dag tenkte jeg å dele noen av øyblikkene fra denne tiden.


Et av spillene jeg jobbet med var Sims 4. Jeg kjenner godt til Sims-franchiset og har spilt mer eller mindre alle versjonene siden det kom ut. Det var med stor iver og glede at jeg begynte på dette spillet. Jeg elsket å jobbe med noe jeg liker å dille med på fritiden min.


Senere jobbet jeg med Fifa 15. Igjen er dette et spill jeg kjenner til men hadde ikke like god kunnskap om spillet som med Sims. Mener på jeg spilte Fifa en gang på 90-tallet. 



Det var varmt, og mer enn varmt. En av dagene bestemte jeg meg for å trosse varmen og besøke dyreparken i Madrid. Det angrer jeg ikke på, og kan virkelig anbefale folk å ta turen. Stor koste meg. 




En av de tingene vi gjorde etter arbeidstiden var å spille Bowling en gang i uken. Det er viktig å bevege seg, og få litt trening når man spiller på ræva hele dagen. 



Ble et par bar-turer


Av og til i helgene tok vi et par turer til de lokale barene. Favoritten min ble likevel en irsk bar. Der kunne folk snakke Engelsk, og jeg fikk skikkelig Cider. 


En tradisjonell rett som vi måtte prøve, var Churro. Arbeidskollega-ene mine maste om at jeg måtte prøve denne fettete knaskeretten etter et par øl.
Jeg er ikke imponert.



Men god mat hadde vi. 







Med det, ender jeg posten, om du har noen spørsmål om turen, spør gjerne, skal gjøre mitt beste å svare. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?