søndag 23. juni 2013

Renser keyboard

En jeg spiller World Of Warcraft med trengte å få vasket keyboardet sitt. Han sluttet å røyke for en tid tilbake, og det var på tide å få ting sikkelig rent. Her holdt det ikke bare med flubberen min, eller lufttrykksspray. Her trengte vi å få virkelig grundig til verks. 


Dermed started jeg med å skru fra hverandre delene, og fjerne alle knappene.
Frem med Q-tip, og fjern skiten.


I dette tilfellet var det rett og slett ikke nok. Så jeg tok alle plastikkbitene med meg, og gav dem et grundig bad, for å løsne alt som hadde samlet seg opp etter årevis med røyking.

Det funker dårlig for raidet om healeren ikke kan bruke halvparten av knappene sine...


Jeg lot alle bitene lufttørke over natten før jeg satte brikkene på plass og skrudde det hele sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?