mandag 17. september 2012

WoW: Guild meet-up

I skrivende stund er jeg i Leominster, UK.
Jeg kom hit på lørdag, og blir nok til i morgen/over i morgen. 
Du undrer kanskje på hva jeg gjør her?

Jeg besøker mennesker jeg kjenner gjennom World Of Warcraft. 


Reisen min begynte to helger siden, da jeg tok flyet til Aarhus i Danmark, for å besøke en gruppe medlemmer fra "The Darcbrotherhood". Her møtte jeg flere medlemmer fra raidgruppen vår, en som hadde reist fra Skottland og en fra England, samt to fra Danmark. 
Vi tilbringte hele helgen sammen, og var bla. i Djurs Sommerland, og en dyrepark. 

På søndagen tok jeg, skotten og briten fly til London sammen. Jeg dro videre til Huntingdon, og de dro hjem. 

I Huntingdon besøkte jeg Ghanima, som dere kanskje minnes fra bursdagsfyrverkeriet i Stormwind. ( film på Youtube). Vi lvlet litt karakterer, og shoppet, og kikket på "Det regner kjøttboller" Vi tilbringte et par dager sammen før turen tok meg videre til neste stopp;
Taunton.

I Taunton møtte jeg en koselig famile fra mitt guild; "The Dominion Of Elites". Cyiana, moren, og Praxia, datteren i huset. Vi baket småkaker sammen, og tok en turisttur til Cheddar og spiste ost, og kikket på lagringen/modningsprosessen til Cheddar ostene.Vi fikk også smakt på lokal Cider, fra Cheddar området. 
Det ble også tid til film-titting, og lvling av karaterer også her. 

Og nå, er jeg i Leominster. En søt liten by, og hyggelige mennesker. Vi har testet utelivet på en lørdag, raidet i Firelands fyllesyk, og vi har laget pannekaker til frokost. 

Nå sitter jeg her, og det er mandag, føler på tanken om at ferien snart er over. Det er litt trist, for jeg har møtt så mange fantastisk mennesker, men de vil alltid være her. Spillet vi har sammen har bringt meg på en fantastisk reise gjennom Wales og England. Steder jeg ellers aldri ville sett. For det, er jeg takknemlig. 
Men før jeg skal hjem, skal jeg innom Edinburgh, i Skottland, der skal jeg ta flyet hjemover, og møte Failn fra " S H A D O W S". Jeg gleder meg. 

Etter dette, er det tilbake til hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?