tirsdag 3. november 2009

Pizza aka nattmat for spilleavhengige


Jeg har fri noen dager nå, før jeg hopper inn i ny jobb..
Masse fri..
Kjedelig

Men noe som alltid hjelper er å lage mat, masse mat..
Så jeg lager stor pizzadeig, lager små søte italienske pizzaer. 
Noen kan fryses ned og hentes frem ved behov, nødproviant, nattmat.. ja ganske enkelt Praktisk, med stor P.

Det er masse deig igjen, jeg er lei av små italienske pizzaer.. jeg har masse saus igjen, og litt kjøtt..
Muffinsplate?

Jeg legger små deigbiter som er kjevlet tynne og runde i hvert sitt hull, legger skinke, ost og saus oppi, og legger over restedeigen som et lokk, lager et helt brett. Pensler de med egg så de blir gyldne..
15 min i ovnen og pizzamuffinsene er ferdige :D
Herlige..
Lukter og smaker godt, og kan hives i ovnen/micro når du trenger mat midt på natten.. :D

Mat for nerden som glemmer klokka..
Mat for de som sitter oppe å spille spill..
Mat når butikkene er stengt.
Nom Nom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?