fredag 24. juli 2009

Alene Kveld


De som kjenner meg godt, vet at jeg tidligere var en kronisk neglbiter, men det har jeg den siste tiden klart å slutte med, nå ser de ganske så flotte ut..

Jeg henger gjevnlig på et forum (www.n4f.no) hvor en hadde linket til samboerens blogg http://neglelakkmani.com/ jeg ble grepet av inspirasjon, og misunnelse. Så vakre hender ville jeg også ha. I mange år har jeg forsøkt å slutte å tygge på fingrene mine, jeg har ofte hatt plaster på mine såre fingertupper. Men dette var akkurat det jeg trengte. Jeg lot de gro en stund, helt til jeg fikk sår i ansiktet når jeg skulle ta bort håret fra ansiktet, så begynte arbeidet.

Skal se om jeg kan få postet et bilde snart..

Etter filing og alt er over begynner jeg arbeidet med å lakke dem. Har handlet inn en lett rosa farge, slik at det ikke blir så voldsomt. Men for en som aldri har brukt mye tid på slikt er det ikke bare, bare å gjøre alt dette, men takk for interwebzz, og tutorials.. 
Flotte Negler Her Kommer Jeg!
Dette fikk meg egentlig til å tenke på en sang fra VenetianPrincess fra Tuberen. 
http://www.youtube.com/watch?v=NTC4qkb8Ppk

akk hva vi gjør for å gleder guttene våre. jaja.. så ser i allefall hendene mine litt mer feminine.. Så er det sommerferie, og man kommer ikke uten om å måtte vise leggene sine.
Testing av voks og andre fæle hårfjernings metoder skal til.
Huff.. ikke mye godt det der nei.

Jeg må si, jeg er fasinert av disse spray hårfjernings greiene. Selv om jeg sterkt tviler at det kan være sunt for huden å måtte gå igjennom slikt en gang i uken eller så..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?