torsdag 3. mai 2012

WoW - Bursdagsfeiring


Hei WoW-nerds der ute. Eller kanskje du lurer på hva World of Warcraft er noe bra?
I går hadde en jeg spiller World of Warcraft med, bursdag. Han fylte 44 år, og satt hjemme med sin kjære og spilte WoW. Ikke gjorde han noe annerledes enn alle de andre dagene han spilte WoW heller, og jeg og kjæresten hans hadde veldig lyst til å gjøre noe spesielt.  Og Spesielt ble det.
Jeg gjør ingenting halvveis. I fjor fortalte jeg dere om Rat Features, guildet som er spesialister i å lage kule firework-shows. Jeg løp bort til lederen u guildet, Failn, og spurte om de kunne finne på noe gøy. Vi avtalte å holde feiringen i Cathedral Square, i Stormwind på Darkmoon Faire serveren ( hvor vi spiller).  Mens alt ble gjort klart løp vi noen mount-runs med bursdagsbarnet, jeg fikk meg Black Drake på enda en karakter :)
Så bare veien tilbake til Stormwind. Der satte jeg opp et picnic-sett fra "Love is in the Air" - World event. Kjæresteparet koste seg, mens jeg relogget og gjorde de siste forbredelsene. Bursdagsbarnet aner forsatt ingenting.  Så braker det løst. Det skrives i guildchat at alle må komme til Cathedral square ( ingen sier hvorfor). Bursdagsbarnet blir selvsagt nyskjerrig og vi går med på å gå bort å titte.
Det møtes vi av et hav av smokeflares, det er farger overalt.
Jeg spør de om å lande på trappene, for det er noe vi vil vise han. Vi forteller han, at alt dette er hans bursdagsgave. At alle disse menneskene har samlet seg for å feire hans bursdag. At vi bryr oss om han, og at vi anser han som en god venn. Tårene triller på bursdagsbarnet og man hører at han er virkelig rørt over denne utrolig flotte gaven vi har gitt.
For hva gir du til et mennesker du ikke har møtt i virkeligheten, kun snakket med over Skype/ventrilo, spilt med i over et halvt år. Hva er vel bedre enn en opplevelse de aldri kommer til å glemme.


På bunnen finner du en filmsnutt som The Rat Features laget til oss. Tusen hjertelig takk Failn, JPhy, all of you.


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?