tirsdag 25. oktober 2011

WoW: Mote

Ja, jenter, dette har dere vel ventet i spenning på. Fikk en mail for et par uker siden, hvor en jente lurte på når jeg skulle oppdatere kjolelisten min, og jo, den kommer her.

Denne gangen har jeg brukt Dalaran som bakgrunn for bildene.
Dette er altså den tredje installasjonen i denne serien, om World Of Warcraft mote.



Bildet over: Her er jeg i Tier 11 for mages.

Firelords Robes




Bildet over:

Hermits Lamp

Greater Adepts Robe



Bildet over:

Draenic Silk Robes



Skal man spille Commeners, er det greit å ha en litt plattere kjole. Denne ullkjolen ser forsatt pen ut, men er i typiske "Commeners"-farger. Bondefruer rundt i World of Warcraft har blitt sett i denne kjolen.

Grey Woolen Robe




Shimmering Robe of Frozen Wrath.



Her er antrekket fra Firefestival, jeg syns det er skikkelig flott antrekk, og må ta det med her.

Mantle of the Firefestival

Vestment of Summer

Crown of the Firefestival


For de dagene du bare MÅ ha noe rosa.

Elegant Dress



Denne kjolen fremhever virkelig figuren til, blood elfs, Draeneis, og Nightelfs. Den kjøper du hos din lokale Robe Vendor.

Silver Dress Robes



Denne kjolen passer også veldig bra når man skal kle seg som en "Commener". Det er kjolen som Troll og Undeads starter med, men kan også finnes som random drop, rundt om i verden.

Neophyte's Robe



Infernoweave Robe

EDIT : la faktisk merke til nå, at jeg har lagt inn denne kjolen tidligere, ( i del 1), men da hadde jeg den på Nilrynja.



Denne har jeg featured før, men Brewfest Dress er og blir en flott vinner for de dagene du jobber i baren.



Her kommer enda en "Commener" kjole.

Archmage Robe

Nå som patch 4.3 er rundt hjørnet kommer det nok enda flere kjoler her, jeg bare mangler litt plass i baggene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?