torsdag 6. oktober 2011

Transmogrification Paladin og Tier gjennomgang


Hei hei godtfolk. Turen er kommet til Paladin Tier gjennomgangen.  Selv spiller jeg en Paladin Tank, og er veldig spent på hva hun må belage seg på å gå i. Heldigvis har jeg muligheten til å transmogrificere, når patch 4.3 kommer. Men la oss ta en titt.
Av alle Tier 13 settene jeg har sett, er kanskje dette et av de kuleste. Tier 13 for mages var elendig stygt, og du kommer aldri til å se priesten min gå på åpen gate i sitt sett. Så det var godt å se et sett som jeg faktisk kan leve med.
Alikevel er det kult å se på historien over Paladin Tier settene i World of Warcrafts historie.

Og da må jeg jo si at Tier 9 Liadrin's ser riktig så bad-ass ut. Kanskje jeg skal farme den før patchen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?