torsdag 6. oktober 2011

Transmogrification Mage, og Tiers


Ja, for ikke så lenge siden, kom bildene ut for hvordan den nye Tier 13 kommer til å se ut for mages.
Selv har jeg en mage, Maloya, og lurer veldig på hva jeg skal kle dreaneien med i tiden fremover. Det store spørsmålet er alltid, beholde eksisterende tier, eller bytte den ut, og transmogre den
Antrekket ser veldig Leathery ut, og jeg tror nok ikke dette er retningen å bevege seg for en nydelig kvinne dreanei.
Under finner vi bildene fra de tidligere Tiersettene.

Som du ser på bildene har aldri Tier settene til mage vårt noe pene, og jeg tror valget lett faller på Tier 1 og Tier 4, som jeg allerede har mesteparten til. Jeg likte veldig godt Khadgar kjolen, fra Tier 9 settet, men det blir nok med det.
Hva skal du gjøre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?