lørdag 13. august 2011

.. klar for geeking.


Ja, da er sommeren over, og dere lurer sikkert på hva jeg har gjort?

Jeg har vært å besøkt en av mine "Officers" i World of Warcraft guildet mitt. Vi hadde det kjempe gøy! Gjorde alt annet enn å spille sammen. Det var merkelig å være uten datamaskinen min en hel uke, men det var en artig opplevelse også.
Catlynn som hun heter i spillet, bor litt på utsiden av Manchester, der bor hun med kjæresten sin (som ikke er gamer) og kaninen deres Murphy (herlig liten tass).
Vi spiste masse god mat, var på Sushirestaurant med sushi på løpebånd, hvor fargen på skålene, indikerte hvor mye det kostet.. Vi dro på Harry Potter filmen, for å se den på Trafford Centre.. (must, must for de som liker shopping!) Vi så på " as you like it" som er et Shakespeare stykke..  i Manchester, i et teater som var bygget inni et hus som var fredet.. så utrolig kult ut..

Skal se om jeg kan fikse noen bilder..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?