onsdag 20. april 2011

WoW: Mote

Andre innlegget mitt om Mote i World Of Warcraft.
Fashiondronninger stoppet ikke der, men kan løpt verden rundt etter nye antrekk, og vi har fulgt henne på veien og funnet nydelige antrekk.

Guildet TDOE (The Dominion of Elites) elsker motedronningen sin, som også er laugets leder.



Her er jeg i fiskeantrekket mitt, høye støvler, sånn at man kan vasse i vannet, med matchene hatt.
Utrolig nok ser dette antrekket ut som om det er av "leather", men det er faktisk "all cloth".

Apprentice Shirt

Recruits Pants

Apprentice Boots

Pockmarked Hat



Her er jeg på Loungen i Dalaran, i et antrekk som minner meg mye om Storbritannia under kolonitiden.

Robe of Orsis



Knight-Captain Silk Tunic

Lieutenant Commanders Silk Cowl

Lieutenant Commanders Silk Mantle

Knight-Lieutenants Silk Handwraps

Spiller du ikke en magikker, gjør ikke det noe, det finnes nok av items som deler utseende til antrekket.


Omtrent det samme settet bare i lilla.

Field Marshals Silk Vestment

Field Marshals Coronet

Field Marshals Silk Spaulders (elsker at de skinner som de gjør)

Marshals Silk Gloves



Her er Maloya klar for ridekonkurransen i Stormwind, med høye ridestøvler.

Burde kanskje hatt en jakke i rødt, for mer å ligne en "jockey", men dette var det jeg fant.
Tuxedo Jacket

Recruits Boots

Apprentice`s Pants



Her er jeg på invitasjonsfesten til "The Rats ", ikledd "Vanillas" flotteste kjole.

Robes of Guardian Saint



Acolytes Robe

Mana-Etched Crown



Som du kan se her, så matcher pannebåndet som hører til frisyren min, perfekt til denne kjolen.

Apprentice Robe



Robe of Oblivion

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?