onsdag 17. november 2010

WoW: Oppdageren slår tilbake




Som noen av dere sikkert husker, skrev jeg for litt siden at jeg hadde mottat "Explorer" tabard i World Of Warcraft. Vel, jeg klarte ikke å nøye meg med bare å ha tabarden.
Jeg måtte ha tittelen som kommer med.

Så jeg brukte to dager på å løpe rundt i Kalimdor, og Eastern Kingdom og oppdaget alle krinker og kroker. Jeg oppdaget en del små buggs som jeg fikk rapportert til Gamemasterene, og jeg endte opp med en tittel i går kveld.

På bildet under her ser du at jeg mottar Achivementsene på at jeg har oppdaget territoriet, verdensdel og Tittelen. På bildet nummer 2 ser du hvordan karakterarket endrer seg når man mottar en achivement.




Jeg har sett masse flotte steder, oppdaget at enkelte steder ikke er påvirket av jordskjelv (pre-Cata-event), sånn som Western Plaguelands, og Eastern Plaguelands.

Sikkert en landskapsdesigner som ble litt furtete da han fikk høre at hele Kalimdor og Eastern Kingdom skulle bli ødelagt i Cata. Tross alt ble Western Plaguelands oppdatert i Lich King, og er derfor relativt ny. Hvor skulle ellers Death Kings kommer fra?

Jeg har tatt del i elementkriger rundt hele verden, fått en Feat of Strenght for det..

Men det viktigste var å få sett alle stedene før Cata kommer ut og forandrer alt, og jeg har fått min første tittel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?