fredag 29. oktober 2010

WoW: Halloween

Jeg satt å spilte World Of Warcraft rundt Halloween tider, og fant ut at jeg skulle ta achivementen om å ta godteri fra alle byene i hele verden.

For å gjøre dette litt vanskelig, bestemte jeg meg for å ta min lvl 35 Mage, med på denne turen. Hun kom jo uansett til å motta masse XP for å oppdage steder, og det er kult å komme seg inn plasser man egentlig ikke burde være.



Her er jeg i Western Plaguelands, innen jeg kom så langt hadde jeg gått opp i LvLs.




Her har jeg overlevd turen gjennom Un `Goro crater og kommet meg til Silithus. Jeg døde 5 ganger på turen gjennom Un`Goro, men jeg klarte turen ellers bra.



Måtte nesten ta en ekstra bilde i Silithus slik at lvlet mitt kunne vises. Det var mange som kom bort til meg (hovedsakelig Horde) og bukket, det føltes utrolig kult.

Her er jeg kommet til lvl 38.





Her har jeg bilde av meg selv på utsiden av tunnelen som går inn til Winterspring. Jeg måtte nesten ha litt hjelp for å overleve den turen, og fikk kjæresten min til å hoppe inn på hans karakter Wareena. Dette var også det eneste stedet jeg måtte jukse. Det er synd egentlig, hadde vært sykt kult å klare alt det der selv.





Her har jeg kommet meg til byen i Winterspring. Dette var siste stoppestedet mitt, og jeg ble litt skuffet over at ikke flere var i området. Dog, jeg forstår hvorfor, Winterspring har aldri vært "the place to be" etter at Lich King kom ut, også er questene lange og det er sykt mye løping.



Følte at jeg også her måtte gå ut av byen å ta bilde, slik at lvlet mitt vises.



The Second Best Explorer tells you to have a:

Happy Halloween :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?