lørdag 18. september 2010

Lady Black Bird

Som jeg skrev om sist, så skulle jeg spillteste Lady Blackbird.

Vi samlet en gjeng på 7 stykker, og endte opp med å måtte lage en ekstra karakter.

Utrolig kult at vi fikk testen den biten også.

Det jeg virkelig liker med dette systemet er at du selv velger hva du vil ha XP for.

Så om du vil ha XP for å sloss, ja da får du det, mens en av de andre kanskje får XP for å drive med sosialegreier.

Grunnsystemet Lady Blackbird er basert på, er noe mer komplisert enn den som vises i spillet. Her står alle reglene på rollearkene, og holder man øyene oppe kan man hove inn masse XP og lære seg nye ting.

5 XP er alt man trenger for å lære seg noe nytt.

Siden det er relativt enkelt å lære seg nye ting, føler man også at man får en utvikling i karakteren under spillet.

..og en masse morro.


Til de som sier at man bare MÅ spille Lady Blackbird, så må jeg si meg enig, dette var en opplevelse jeg ikke ville vært uten. Vi løftet taket i leiligheten og hadde det utrolig morro.

Så folkens, det er bare å hoppe inn på Lady BlackBird og laste den ned

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?