tirsdag 15. desember 2009

Nespresso?


Jeg elsker en skikkelig kopp god kaffe..
Det er få som kan si nei, om det kommer en god kopp forran dem..

Jeg og kjæresten min liker å drikke kaffe.
Han jobber som nattevakt, og snuer en del på døgnet sitt.. og da er det greit med en skikkelig kaffemaskin.

En kompis av meg fortalte meg om Nespresso

http://www.theculinaryguide.co.uk/news/2009/0309/170309/nespressocitiz-white-review/nespressocitiz-white-review-200.jpg

Quote The Culinary Guide: " It's a good sign that luxury hotels like Claridges and top restaurants from the The Fat Duck to China Tang swear by their Nespressos"

http://www.theculinaryguide.co.uk/news/2009/0309/170309/nespressocitiz-white-review/nespressocitiz-white-review.htm



Denne uken har Elkjop annonserer denne uken Nespresso maskinene.
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start;?ContentKey=19109&scid=10880/
Og det finnes selvsagt en god del forskjellige..





Nespresso Citiz

For deg som ikke har plass til en stor kaffemaskin på benken, men vil likevel ha en god kopp.


Nespresso & Milk

For deg som vil nyte en god tilbredt Espresso, og Lungo, eller melkebaserte kaffedrikker som Cappuccino, Latte Macchiato


Nespresso Lattissima

En enkel ett-trykks-teknologi som gjør det lett om man ønsker å variere mellom kaffedrikkene.


Nespresso Essenza


Om design er noe som er viktig for deg, er denne noe spesiel. Essenza er en kompakt kaffemaskin med et innovativ design.


Nespresso

"Le Cube" her en markert form, som kombinerer rene, minimalistiske linjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?