fredag 18. desember 2009

Interiør - Nighthawk inspirert bilde


Jeg elsker vakre bilder. Nighthawk er en av mine favoritter. Edward Hopper har skapt dette..





Jeg liker bilder som er litt unike, som ikke er masseproduserte, som snakker til sjelen din på en måte.
Det finnes mange sider for folk som liker å tegne, male, lage bilder i photoshop og 3Dstudio...
På et slikt sted finner jeg det nydeligste bildet noen sinne..


Greg Freedman:
Shortly after the beginning of the 21st century, I revisited three of my favorite paintings of the 20th century.
This is my take on Edward Hopper's incomparable "Night Hawks".  In the original, a man (often said to be Hopper, himself) sit
at the counter next to a red-headed woman.  I moved the clock back to the time
before he arrives and added a bull Terrier to keep the redhead company. 
http://www.jgfreedman.com/index.html



Jeg bare må ha det på veggen min.

Men hvor vender man seg når man ønsker slike ting?

Jeg forsøkte en del steder, og kom over to plasser som i allefall er gode på det.

Mitt Ønske:
Få bildet opp på veggen på lerret.


Allkopi

Utrolig god service, de var flinke til å svare på spørsmålene mine, de hjelper til meg redigering av bildet om kvaliteten er noe dårlig, og de svarte fort på telefonen når jeg ringte.

Glansbilde

 Kjempe flotte folk, jeg fikk raskt svar, med forespørsel om jeg kunne sende de bildet i den kvaliteten jeg hadde for å se om de kunne gjøre noe med det.

Snakket med Greg Freedman

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?